Usa trip kapitel 7

Jag sa inget tillbaka, utan bara slöt mina ögon och tröck hårt i hans hand. 
-    Nödsitvationen räddad! Nu kan ni vara lugna, vi kommer inte kracsha hade bara hänt en liten olycka. 
Jag pustade ut och vart gensast mycket lugnare men mitt hjärta slog fortfarande i 300 för var lika rädd endå. 
- Ser du jag sa ju att du kunde vara lungn sa Justin och slog till mig lite försiktigt på armen. 
Och mycket riktigt som piloten sa så landade vi lungt och säkert. Vi reste oss upp och gick ut ur flygplanet. Gud solen var stek het och jag började ångra att jag inte bytte om till shorts på planet.. Men men. 
- Det var trevligt att träffas sa Justin och kramade om mig.
-Detsamma sa jag och besvarade kramen. 
Sedan gick vi åt varsina håll, Justin hade ju privat skjus och jag skulle med bussen så vi var tvungna att gå åt olika håll. Jag gick först in på flygstationen och väntade på att min väska skulle komma. Det tog en väldans tid innan den kom. Trodde dom hade glömt den men till slut kom den. Jag tog den och sedan gick ut och väntade på att bussen skulle komma. Den kom inte förens 14:30 och klockan var bara 14:15 så jag tog upp min mobil ur fickan och skulle sätta igång den för att ringa till Cornelia och berätta om flyresan och Justin. Men det dröjde inte länge till det började ploppa upp massor med sms i mobilen. Jag öppnade dom flesta och på dom stog det Hej Demi! Jag undrar bara om du vill följa med mig och shoppa någon dag när du kommer hem // Cissie 
Jag rynkade lite på pannan och undrade varför hon undrade det, Cissie var klassens bitch.. Hon brukade alltid vara taskig mot mig men nu vill hon shoppa med mig? Något konstigt måste det ju vara.  
Jag orkade inte läsa egenom alla sms nu så jag letade upp Cornelia i telefonlistan och sedan ringde jag henne.
-Hej du har kommit till Cornelias telefonsvarare, lämna ett meddelande efter pipet så ringer jag upp så fort jag hör det. Och om jag inte gör det, testa och ring igen så får vi se om jag svarar då.. **ppiiiip**

-Hej Cornelia det är Demi! Har värdens historia jag måste berätta för dig ring eller skicka ett sms så fort du hör det är!

Direkt när jag lagt på så kom bussen. Jag la ner mobilen i fickan igen och sedan gick jag på bussen. 
Bussresan var ungifär i 10 minuter så det skulle gå bra. Egentligen hatade jag att åka buss, blev jämt så åksjuk.. Men nu var det ju inte så lång stund så det skulle nog gå bra. 
10 minuter senare
Bussen svängde in på en busshållsplats och där utanför stog Selena och väntade. Jag gick fram till henne och gav henne en stor kram sedan gick vi till hennes bil och jag berättade allt som hade hänt på flyget och att jag träffat Justin. Hon vart väldigt förvånat att Justin inte tog han privatjet och då vart jag med lite fundersam, men saksamma fick ju träffa honom och det var ju så grymt coolt. 
___________________________________________________________________________________________
Varför tror ni inte att Justin flög i hans privatjet?
Kommentera för mera 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0