USA trip kapitel 13

Timmarna gick och  vi hade så grymt kul. Men tillslut blev klockan ganska mycket så vi bestämmde oss för att skiljas åt och åka hem. Selena och jag tog hennes bil och Justin och Nick tog Justins bil. Den var grymt cool. En vit ferrari har alltid velat åka i en sådan så ja hoppas det händer! Men ja vi tog ju som sagt bilen hem till Selena och vi var inte ett dugg hungriga och vi orkade faktiskt inte göra någon kvällsmat så det fick bara bli några mackor, fruktsallad och någon god dricka. Jag gick in och tog en snabb dusch och sen satte mig vid tv:en och svappade lite bland kanalerna. Men jag kan ju säga att den svenska tv:en är så mycket bättre! Eller iallafall kanalerna.. Eller så är det för jag är så van vid dom kanalerna där hemma. Men tillslut så kom jag till svampbob och inget slår ju svampbob eller hur? Jag hann sitta i ungifär 10 minuter sen hörde jag hur min mobil ringde igen.
På skärmen stog det Mamma mobil , phu tur att det inte var Cornelia.
-   Hej mamma svarade jag glatt.
-   Hej gumman hur har du det? 
-   Jodå jag har det bra, idag har vi varit ute med Justin och Nick.
-   Några snygga killar? sa mamma och skrattade lite.
-   Haha mamma, Justin Bieber och Nick Jonas 
-   Va? Va vad säger du? 
-   Ja mamma det är Justin Bieber och Nick Jonas
-   Jaha sa mamma lite stumt.
-   Men hur har ni det då?
-   Ja det var lite det jag ringde om, men jag vill inte att du ska bli orolig eller något sånt för det är inte så allvarligt i nuläget..
-   Va? vad har hänt? sa jag nervöst
____________________________________________________________________________________________
Förlåt för jag har uppdaterat så dåligt men hädan efter så kommer det upp ett kapitel per dag och ska försöka göra dom lite längre! Hoppas ni gillade kapitlet endå fast det vart ganska kort
Kommentera för mera
 
 


Kommentarer
Rebecca

Mer :)

2013-02-02 @ 18:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0