Usa trip kapitel 10

-            Vem är det med som kommer? sa jag lite funderasmt.
Men precis då jag sa det så plingade det på dörren. Selena gick och öppnade och in kom Justin och Nick Jonas. Jag vart ganska förvånad för trodde inte han hade tid att vara med sina kompisar, men tydligen så hade han det. Ogash, jag har ju myskläderna på mig. Men jag slängde en snabb blick mot hallen där dom stog och då såg jag att dom inte var "finklädda" och Selena hade också mjukisbyxor på sig så då skulle det ju bara se konstigt ut om jag gick och klädde upp mig haha. Sen kom dom in och vi satte oss till bords. Selena kom med maten och det luktade ljuvligt. Sedan satte hon sig ned också och sa varsegoda. Sen pratade vi om allt möjligt, blandannat att Justin snart ska på turné. Och då ska han börja här i Miami så då åkte han hit lite tidigare så det inte skulle bli så stressigt. Men när vi ätit klart så hjälptes alla åt att duka av och sedan gick vi och satte oss vid tv:en och satte på wii. Vi körde Just Dance 4. Jag är ju inte sådär speciellt bra på att dansa så det såg nog lite roligt ut när det var 3 erfarna dansare och jag som inte alls kunde dansa. Haha men först var det jag mot Justin. Och som ni vet så var jag ju väldigt tävlings-inriktad så jag fick välja låt och det blev Nicki Minaj, Super Bass. Men ja, hur tror ni det gick? Jo jag fick storstryk så Justin mötte Selena istället. Det var väldigt kul att sitta och titta på för man trodde man dansade as bra och såg as duktig ut men egentligen såg man hur rolig ut som helt. Men det var en grymt roligt kväll iallafall och nu var det dags för efterrätt! Jag hjälte Selena och plocka fram och hon hade fixat marängtårta. Min favorit, var helt galen i det. Så direkt när vi satt och började vi skära. Jag ville bara slänga i den men eftersom jag var med folk så kunde jag ju inte se så glupsk ut så jag tog det lugt som alla andra. Sen satt vi och pratade igen i nästan 2 timmar men sen var klockan 23:00 så då var det dags för dom att gå. Vi kramade om varandra och sa hejdå sedan hjälpte jag till att plocka undan och sedan sa vi godnatt och gick till våra sovrum. Jag tog upp min mobil som jag helt glömt bort och såg att jag hade ett meddelande. Men när jag väl låst upp mobilen så hade jag 20 meddelanden. Jag tittade egenom alla och på alla stog det typ : Snälla hälsa till Selena, Kan du ta en autograf till mig, Kan du ta en bild osv.. Då förstog jag genast att Cornelia hade sagt till någon vad jag egentligen skulle göra och det var det här jag inte ville skulle hända. Jag orkade verkligen inte med att få 100 meddelanden och samtal varje dag. Fatta hur jobbigt när mobilen durrar hela tiden. Jag bestämmde mig för att ta tag i det imorgon för jag var ganska trött så jag satte mobilen på laddning och sedan la mig för att sova.
____________________________________________________________________________________________
Vad tror ni hon kommer göra åt saken?
Kommentera för mera
 


Kommentarer
R

Jätte bra mera:)

2013-01-27 @ 20:33:55
Fanny

Meeeeer :)

2013-01-28 @ 13:26:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0