Usa trip kapitel 11

 
 
Jag vaknade av att min mobil ringde, jag sträckte mig efter den och såg att det stog Cornelia på skärmen.
-Ah hej det är Demi
-  Hej Demi! Du hade ringt till mig igår, jag var och shoppade med en kompis då och hörde inte att det hade ringt och såg det inte förens idag.
-  Nejokej, men jag har några frågor till dig sa jag lite smått irriterat.
-  Jaokej..? 
-  Du lovade ju att inte säga till någon vad jag skulle göra här, och tack vare dig nu så får jag typ 100 sms varje dag och fatta hur jobbigt det är när det durrar hela tiden. Som tur var så hade jag inte mobilen på mig utan den låg i min resväska. 
Hon blev helt tyst, jag kanske tog i lite för hård men hon hade ju lovat och jag litade verkligen på henne.
-  Ehm men jag har bara sagt det till en enda person och jag litade verkligen på henne sa hon lite ledsamt.
-  Och jag litade på dig sa jag och sedan la på.
Sedan gick jag upp och borstade egenom håret och satte upp det i en knut, tog på mig mjukiskläderna och gick på toa. Sedan gick jag ut till köket där Selena satt och åt frukost.
-  Hej! sa hon och tog en tugga av sin macka.
-  Hejhej sa jag och gäspade och satte mig ner på stolen.
Jag tog en macka och hällde upp lite apelsinjuice. 
-  Vad ska vi göra idag då? frågade Selena.
-  Jag vet inte, jag får ju inte anstränga mig så mycket så har du någor förslag? Själv har jag ju aldrig varit här förut så jag vet inte riktigt vad man kan göra sa jag och skrattade lite.
-  Juste du fick ju inte anstränga dig! Du körde ju Just Dance igår, känner du av något av det idag? sa hon allvarligt.
-  Justjävlar sa jag och kliade lite i håret. Men jag känner inget så det är nog ingen fara.
Sen föreslog Selena att vi skulle ringa till Justin och Nick och hitta på något. Dom ville jätte gära hitta på något. Vi bestämmde oss för att gå på bio och sen äta något gott. Jag hjälpte till att duka av frukosten och sedan gick jag och gjorde iordning mig och la upp lite kläder på ett bord och sorterade det i högar. Idag blev det ett par ljusblå höga jeansshorts och ett vitt linne. Sen mina Jeffryn Campbell skor till det tror jag att jag skulle ta. Jag satte i plattången och sedan började sminka mig lite lätt. Man ska ju egentligen inte ha så mycket smink när man är i solen så jag fyllde bara i ögonbrynen och tog lite mascara. Sen plattade jag egenom håret och gick in och borstade tänderna. Sen var jag klar så jag gick ut till vardagsrummet och tog med mig min mobil och kollade egenom facebook. Hade ungifär 30 nya vänförfrågningar och 50 meddelanden. Jag orkade inte ens kolla på dom för visste att det bara stog att jag skulle hälsa, ta bild osv.. Sedan skrev jag ett inlägg : Säg inte för mycket till den du litar på för den litar också på en annan.. 
Helt plötsligt kommer Cornelias namn upp på skärmen, hon ringde igen.
-Ja hej sa jag och suckade lite lätt.
-Hej igen asså jag är hemskt ledsen,jag ber verkligen om ursäkt. Snälla godta min ursäkt
___________________________________________________________________________________________
Tror ni Demi kommer godta ursäkten?
Kommentera för mera.


Kommentarer
R

Jag skulle inte göra det för man ska Kunna lita på sin vän. Jätte bra mera;)

2013-01-28 @ 19:55:54
Fanny

meeeeer :)

2013-01-29 @ 15:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0