Usa trip kapitel 18

 
Det vart Miami Beach som vi åkte till. Det var nästan 35+ så jag ville bara slänga av mig mina kläder till bara bikini och springa ut i vattnet och svalka mig. Men ja hur konstigt skulle inte det se ut? Vi tog våran packning och bredde ut oss på stranden. Folk kom fram en efter en och bad om bild och autograf med Justin och självklart fick ju jag vara fotografen. Men ja, dom ville väl endå inte ha med mig på bilden så vad skulle jag förvänta mig? Tillslut när dom flesta hade gått ifrån oss så la vi oss ner och solade. Men jag klarade verkligen inte av mer värme, sisten ner är ett rutten ägg sa jag och började springa iväg mot havet. 1 sekund hoppade Justin upp och sprang fort förbi mig och ner till vattnet. 
-    Vem vart det ruttna ägget då? sa han och skrattade.
-     Inte kul sa jag och putade med läppen som en bebis. 
-     Titta sa Justin och pekade ut mot havet.
-     Vaddå? sa jag och tittade runt som en förvirrad fisk.
-     Titta där, en delfin sa han och pekade tydligare utåt.
-      Åh gud vad häftigt! Jag har alltid velat bada med delfiner sen jag var liten sa jag och följde delfinen med blicken.
-    Men då tycker jag vi åker och gör det sen.
-    Va? menar du allvar? sa jag och tittade på Justin
-    Ja jag menar allvar.
-    Ogud Justin, du är bäst! sa jag och slände mig i hans armar. 
Sedan gick vi upp till stranden igen, torkade oss lite så vi inte skulle bli helt sandiga när vi la oss ner för att sola igen. Men det gick inte mer än 10 minuter innan ett fan kom fram till oss igen. Men jag tyckte bara det var kul så det störde mig inte. 
-     Å hej Justin, gud du är min största förebild! snälla kan jag få ta en bild med dig.
-     Självklart sötnos sa han och stallde sig brevid henne. Hon räckte över hennes telefon till mig och jag tog 2-3 kort så hon skulle ha några att välja på. 
-     Är det här din nya flickvän? frågade fanet Justin.
-     Flickvän? Nej det här är min goda vän Demi sa han och kramade om mig.
-     Jaha, men jag tycker ni skulle vara ett fint par sa hon och log.
-     Haha men här är det bara vänskap sa Justin och log. 
-     Jaja jag ska inte störa er mer men jag älskar dig så grymt mycket Justin sa hon och kramde om honom.
-    Love u tooo sa han och vinkade till henne när hon gick iväg.
__________________________________________________________________________________
Hur skulle ni känna om han svarade så till er när ni träffade honom?
Kommentera för mera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0