USA trip kapitel 15

Jag vaknade av solen som sken in genom fönstret. Kollade lite snabbt på väckarklockan och den var 09:56. Jag bestämmde mig för att gå upp och jag antog inte att Selena var vaken. Men när jag kom ut till vardagsrummet så satt både Selena,Nick och Justin där. Jag vart skälvklart förvånad att dom satt färdig klädda så tidigt på morgonen.
-     Hej sömtuta! Får vi hänga med er idag? frågade Justin
-     Självklart sa jag och kramade om honom. Han var ju så gullig!
-     Så vad ska vi göra idag då? frågade Selena.
-     Jag vet inte, jag har ju inte ätit frukost än har ni gjort det?
-      Nej ingen av oss har ätit någonting så vi är vrålhungriga.
-      Då kanske vi ska börja med att äta frukost sa jag och skrattade lite. 
-      Bra! För jag är helt utsvulten sa Nick och pustade ut.
-      Jag ska bara gå och fixa mig lite då, ge mig 10 minuter sa jag och sprang in på rummet. 
Vädret verkade ju vara fint så jag tog på mig min svarta byxdress och mina Jeffreyn Campbell skor. Satte upp håret i en hög tofs och målade ögonbrynen sen tog jag mina Ray Ban solglasögon och var klar.
-    Det gick fort sa Justin förvånat. 
Sedan gick vi ut, hoppade in i Selenas bil och åkte till den godaste frukost resturangen i Miami. Något som hette "Youre breakfust is served " ganska fint ställe faktiskt, inte så lyxigt men det var helt klart fint. Jag är ju inte direkt en av dom "lyxigaste människorna" så för mig dög det här superbra! Vi alla kollade egenom menyerna och jag bestämmde mig för att ta amrikanska pannkakor och likaså dom andra med. Och ett glas mjölk till det, vad passar bättre än ett glas mjölk till pannkakor liksom? Det tog inte många minuter innan vi fick frukosten. Det var väldigt bra service och supergod frukost, så jag kan förstå varför det är var den bästa frukostresturangen i Miami. Men tillslut när vi hade ätit klart betalade vi var för sig och sen bestämmde jag att vi skulle åka och spela minigolf. Jag var värds bäst på det. Eller iallafall när jag mötte dom hemma i Sverige. Jag vann varje gång, så jag skröt lite om det och att dom aldrig skulle vinna över mig. Golfbanan låg ungifär 10 minuter bort så vi hann prata om massa saker innan det. Och så sa Justin att hans turné skulle börja i över morgon och att vi gärna fick komma till konserten, han kunde fixa back stage pass till oss. Det tackade vi ju liksom inte nej till så självklart ville vi det. Efter en roligt biltur så var vi framme vid golfbanan. Vi gick och hämtade klubborna och började spela. Jag var 1a, Justin 2a, Selena 3a och Nick 4a. Så jag tog en lila boll, min favorit färg och gick till bana 1. Den såg inte så värst svår ut så jag la ner bollen där jag skulle och sedan puttade jag bollen. Det vart 2 slag sen var den i hålet. 
-     Jag sa ju att jag var bra på det här sa jag och log.
Men just då så ringde det i mobilen, det stod Mamma på skärmen och jag fick genast en klump i halsen.
____________________________________________________________________________________________
Hur tror ni det har gått på operationen?
Kommentera för mera


Kommentarer
Rebecca

Jag tror att det är något negativt :o men hoppas att hon säger att de gick bra!
Meeer :)

2013-02-13 @ 21:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0