USA trip kapitel 8

Efter ett tag bil åkandes så var vi framme vid Selenas hus. Hon parkerade bilen på uppfarten och sedan gick vi in i huset. Huset var helt magiskt. Vitta väggar och vit design med färgglada tavlor och blommor. Hon visade mig runt i huset och tillslut kom vi till mitt rum. Jag hade ett helt eget rum med dubbel säng. Egen toalett och på toaletten fans det ett bubbelbadkar! Har nog aldrig varit i ett lyxigare hus än det här var.  Jag stallde ner min resväska och slängde mig i sängen. Och vet ni eller? Det var en vatten säng!! 
-Demi kom! Jag ska visa dig en sak skrek Selena 
Jag reste mig upp och gick ut till vardagsrummet där stog hon vid fönstret och tillslut så drog hon upp persienerna.
Och utanför hade hon en stor pool för sig själv och så var det havsutsikt!! Gud vilket drömhus! 
-Ska vi åka till stranden och sen shoppa lite? frågade Selena.
- Ja det kan vi göra, ska bara gå och byta om till bikini och short o så.
-Visst, jag ska  med göra det. 
Jag gick in till rummet tog upp min favorit bikini och sen mina höga shorts och ett vitt linne. Sedan gick jag in på toalletten och bytte om. När jag var klar packade jag ner handduk, solkräm, kokosolja, bodylotion och hårnålar. Sedan gick jag ut till vardagsrummet och där stog Selena och väntade. 
-Klar? frågade hon.
-Yes svarade jag och gick och satte på mig mina vita convorse. Tittade mig snabbt i spegeln och jag såg helt ok ut men tanke på att jag hade flygit och allt det där. Vi tog bilen ner till Miami Beach. Och gud om ni har sätt den stranden på bild på såg det exakt ut så i verkligheten. Vit strand och turkost hav. Så himla fint. Vi tog ut våra väskor ur bilen och promenerade i den varma sanden till något bra sälle där vi kune breda ut oss.
Jag tog av mig kläderna och skorna så jag bara hade bekinin på mig. Sen la vi oss ner och solade en stund till en kille kom fram och klappade på Selenas axel. 
-Hej Selena, kan inte fatta att det är du! Vill ni vara med och spela vollyboll?
-Hej sötnos. Ja det kan vi sa hon och tittade på mig och jag nickade.
Det vart killarna mot tjejerna. Själv var jag inte så atletisk av mig så ja, jag behöver väl inte förklara hur det gick för mig i matchen. Men det stog lika så sista som får ett poäng vinner! Men jag var ganska tävligsinriktad iallafall så ja då kunde jag vara bra. Det var killarna som hade bollen och den ena passar pollen till den andra och han hoppar upp och ska skjuta ner den i marken. Men jag sprang fort fram och fick den rakt i huvudet. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer utan det blev bara svart..
____________________________________________________________________________________________
Hur tror ni det går för Demi?
Kommentera för mera
 
Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0