USA trip kapitel 25

Det var såklart filmen, titanic. Sen första gången jag såg den kunde jag aldrig sluta titta på den. Såg den om och om igen. Nu kunde jag ju dock bara se den en gång så jag njöt av hela filmen som jag fick se. Men tillslut kommer man ju till slutet och filmen tar slut. Så sorgligt ,men jag har ju fått sätt den nu och åh vad glad jag är!
-    Tack Justin, det där gjorde mig verkligen superglad! sa jag och kramade om honom hårt.
-    Kul att få göra dig glad sa han och våra blickar möttes.
Det kändes som att jag var en is bit och sen bara smältes jag till vatten när solen mötte mig. Åh det var en så otroligt härlig känsla. Men vi bröt blicken ganska snabbt, tror vi båda tyckte det ar ganska pinsamt. Sedan gick vi längst trotoaren och till bilen.
-  Jahopp, ska vi åka hem till Sel nu eller? sa jag och spände fast mig med säkerhetsbältet.
-  Ja det kan vi göra sa Justin och körde iväg.
Påvägen pratade vi lit om hans turné. Kenny hade sätt fel på datumet så det var en dag efter egentligen, fast dom hade uppfattat det som en dag tidigare. 
När vi väl kom hem till Selena så var varken Sel eller Nick där.
_____________________________________________________________________________________
Vart tror ni dom har tagit vägen?
Kommentera för mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0