USA trip kapitel 20

Jag ringde gång efter gång men fick endå inget svar. Jag slet av mig våtdräckten och  hoppade in i duschen snabbt och tog upp handduken som jag  hade från stranden och torkade mig med. Slängde på mig kläderna och satte upp håret i en hög toffs. Gick ut och lämnade dräckten till personalen och gick ut ur byggnaden för att få bättre singnal, tänkte om det var det som sabbade det. Men inte var det det! Jag fick verkligen inget svar och började bli super orolig. Jag gick in och satte mig o väntade på Justin men han kom strax där efter.
-     Har det hänt något? du ser orolig ut sa han och fixade till lite med håret.
-     Ja, Selena svarar inte i sin mobil.
-     Men hon kanske bara har den på ljudlöst?
-     Nej för hon hade ringt mig 3 gånger och vi hade ju bara varit borta i cirka 30 minuter. 
-    Ja men det var bara 3 samtal! Lunga ner dig sa han och tog tag i mig och skakade mig på skoj. 
-    Haha okej, men ska vi åka till sjukhuset nu då eller?
-    Ja eller asså det finns 2 sjukhus här och jag vet inte vilket han ligger på.
-    Nja men vad ska vi göra dårå? sa jag och rynkade på pannan.
-    Jag vet, kom med här sa han och sprang till bilen och åkte iväg.
Han åkte förbi Miami Beach, förbi hans hotell vart skulle vi då? Justin skruvade upp ljudet på radion och det var  hans låt ,As Long As You Love Me . Självklart sjöng båda med och larvade sig. Tillslut kom vi ut till en öknen. Eller inte öknen men det var sand och kaktusar och massa saker. 
-   Vad gör vi här? sa jag förvånat
-   Du ska få se sa Justin och svängde av vägen.
__________________________________________________________________________________
Förlåt för så kort kapitel men bättre än inget, right?
Kommentera för mera :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0