What's that kapitel 1

Vi sprang runt och letade i hela huset efter dom, men ingen var det. Vi antog att dom hade gått ut och att det inte var någon fara, men dom kunde väl iallafall lämnat en lapp! Jag och Justin satte oss i soffan och försökte få tag på dom! Men varken Selena eller Nick svarade. Därför letade vi efter dom en gång till i huset men fann dom endå inte.
-    Vart kan dom ha tagit vägen? sa jag förvånat.
-    Om jag ska vara ärlig, jag vet inte sa han och småskrattade samtidigt som han var allvarlig.
-   Men tänk om det hänt något med dom?
-    Ja, men vi kan inte göra så mycket mer. Vi har gjort det vi kan och dom svarar inte sa han och satte sig ner i soffan igen. Jag gjorde detsamma och sedan zappade lite bland alla amrikanska kanaler. MTV fanns ju både här och i Sverige så det fick bli det vi kollade på. Pogrammet var väl inte det bästa, WakeBrothers. Jag hatar när det är massa stoj och stej. Speciellt när dom bara skriker hela tiden och det kunde man inte missa i det här programmet! Så därför zappade jag vidare bland kanalerna efter en stund och kom till "nikelodeon". Både jag och Justin spände upp ögonen, det var Svampbob Fyrkant. Haha det programmet har jag tittat på sedan jag var liten så det var svårt att inte gilla! Dock var ju programmet bara i 20 mintuer och när man har roligt går tiden fort, ellerhur?
-   Hörde du det där? sa jag nervöst och tittade mot Justin.
-   Nej vaddå?
-   Det där! sa jag igen eftersom ljudet lät igen.
-   Ja, vafan var det? sa han och reste sig upp.
-    Nej Justin jag vågar inte! sa jag med gråt i halsen.
-    Men vi måste ju ta oss ut! sa han och började gå mot altandörren.
Jag följde tätt efter honom, jag var faktiskt inte så rädd i hans närhet. Vilket jag skulle varit om det vart någon annan än Justin.
-   Nej det är någon där! sa jag vättskrämt.
-   Vart då? sa Justin och vek upp lite av gardinen så han kunde titta ut.
-    Där! sa jag och pekade.
-    Visst jävlar, vi måste se vilka det är! sa Justin och öppnade altan dörren försiktigt och hoppade ut.
__________________________________________________________________________________
Kommentera för mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0