USA trip kapitel 19

Vi vart kvar på stranden i 1 timma till men sen bestämmde vi oss för att åka iväg till delfinerna. Bilresan tog ungifär 2 timmar men det var det värt, för gud så fina dom var! Helt otroligt. 
-    Här kan ni ta era våtdräkter för det är ganska kallt i vattnet sa personalen och gav oss dom.
-    Våtdräkter? sa jag förvånat och tittade på Justin.
-    Ja jag hade inte bara tänk att vi skulle åka och titta på dom sa han och log och sedan gick in i herr omklädningsrummet för att byta om, så då gjorde jag detsamma fast gick in på dam.
Tänk att jag ska få bada med delfiner. Gud så häftigt. Jag trädde på mig våträkten men det tog sin tid eftersom den var så tajt. Antingen hade dom tagit en för liten storlek eller så var dom såhär tajta. Men tillslut fick jag på mig den. Hängde in alla mina kläder i ett skåp och sedan låste skåpet med ett hänglås som satt på skåpet. Sedan gick jag ut till poolen där Justin och personalen stod och väntade på mig.
-   Har ni väntat länge? sa jag och bet mig i läppen-
-   Nejdå bara en minut typ, jag har visat Justin några speciella rörelser man ska tänka på att inte göra därför att delfinerna kan bli rädda då sa personelen och sedan visade mig rörelserna. Men skulle tydligen inte vara så ivrig och inte göra sig förstor då kunde dom bli rädda och simma iväg och sedan gömma sig där ett tag. Hur länge visste man inte, det var upp till dom när deras rädlsa lagt sig. Så det skulle man vara väldigt nog med att tänka på. Sedan fick vi gå ner i poolen och personalen ropade in delfinerna. 3 stycken kom men personalen kastade iväg fiskar till dom så vi fick ta ett enskilt foto med delfinen. Upplevelsen att bada med delfiner var helt fantastisk. Vi var kvar och simmade med dom i 30 minuter ungifär sen var våran tid slut och vi var tvungna att gå och duscha och lämna ifrån oss våra våtdräkter så nästa som kom kunde ha på sig dom. Jag gick in till skåpet och tittade på mobilen. 3 missade samtal från Selena stod det. Jag vart genast nervös och tänkte att det hade hänt något allvarligt med Nick så jag ringde snabbt upp henne men fick inget svar..
__________________________________________________________________________________
Tror ni det hänt något med Nick? 
Kommentera för mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0