USA trip kapitel 24

 
                                         Sedan körde vi iväg mot sjukhuset, det tog sin lilla tid men vi kom fram tillslut och det är ju det som är huvudsaken! Utanför stod Selena och Nick och väntade på oss. Vi hjälpte dom in med några väskor som dom hade fått med sig hem ifrån sjukhuset och sen körde hem till Selena.
-   Har ni mina nycklar? sa Selena och gäspade
-  Ehm, just fan.. Dom är i min lägenhet! sa Justin och drog sig lite i håret.
-  Erch det gör inget, vi går in i reservdörren sa Sel och började gå till bakgården av huset.
Hon hade gömt en extra nyckel som lädde till balkongdörren i ett träd på i sin trädgård. Hon hämtade den och sedan låste upp åt oss. Jag gick in och blandade lite saft åt dom och gick och serverade dom.
-    Vill ni ha något mer? sa jag snällt.
-   Nej tack! Ni är ju på besök hos mig det där ska inte du behöva göra! sa Selena trött.
-   Men Sel, jag bor ju här nu med. Självklart ska jag hjälpa till sa jag och slog till henne lite löst på armen.
-   Jaja, sa hon och la sig ner på soffan. Strax därefter somnade både hon och Nick. Och återgien stod bara jag och Justin kvar. 
-   Jaha, vad ska vi hitta på nudå? frågade han och suckade lite.
-    Ja, ska vi gå på bion som vi planerade eller? 
-    Ja det kan vi göra! 
-    Ska bara lämna en lapp, du kan gå ut till bilen sålänge sa jag och gick och hämtade en penna och en liten lapp som låg på köksbänken.
Hej på er! Jag och Justin åker och kollar på Bio. Vi har mobilerna igång så ring om det är något. Styrkekramar från oss! ♥ 
 
Kände mig lite som en mamma där. Men vafan, man måste ju ta hand om sina vänner väl! Sedan gick jag och satte på mig mina flipflops och gick ut till bilen där Justin väntade. 
-   Vilken ska vi se då? frågade jag när jag kommit in i bilen.
-   Det blir en överraskning! Jag har iallafall hört att du gillar den filmen sa Justin och log.
-   Jasså? Vem har du hört det av då?
-   Vem tror du? sa han och skrattade.
Det var väl ganska uppenbart att Selena hade sagt det till honom så därför började jag med skratta, fast åt mig själv haha. Han svängde in på parkeringen och gick och tog ut biljetter medans jag gick och beställde popcorn och dricka. Strax efter kom Justin tillbaka och vi gick in och satte oss på våra platser. 
Här fanns det bara 1 biosalong, i Sverige finns det ju typ 16 stycken men det var väl olika på olika biografer här i Miami. 
-    Shhh nu börjar det! ropade en äldre dam uppifrån.
Jag gosade ner mig i stolen och filmen började. Jag hörde gensat på musiken vilken film det var. Jag tittade på Justin och sa - Aw, det här är den bästa filmen jag vet! 
__________________________________________________________________________________
Vilken film tror ni dom är och tittar på?
Kommentera för mera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0