USA trip kapitel 22

 
Lite senare sen efter filmen var slut så ringde Selena igen. Hon sa att dom behövde stanna kvar på sjukhuset över natten bara för uppsikt så om jag skulle kunna sova här på hotellet eller om Justin kunde sova hos Sel. Vi bestämmde att vi skulle sova hemma hos Justin eftersom vi redan var där och om jag behövde något så var det ju bara att åka o hämta. Senare på kvällen så ringde vi efter roomservice o beställde grillat kött med potatisgratäng och choklad doppade jordgubbar till efterrätt. Dom var väldigt snabba och kom upp efter bara 10 minuter. Jag som trodde det skulle ta minst en 30 minuter eftersom jag inte var så hungrig men det doftade ljuvligt så det skulle nog gå och trycka ner i min mage.
-   Demi kan du betala, det ligger lite pengar på nattugsbordet skrek Justin inifrån toan.
Jag bad honom vänta där och sprang snabbt in till hans sovrum och letade efter pengarna.
-   Vart sa du att dom var? skrek jag tillbaka.
-   På nattugsbordet! skrek han tydligare tillbaka.
Tittade lite snabbt dit och där såg jag att det låg 200 kroner.  Jag tog med mig dom och gav sedan till personalen. 
-   Tack! Det var väldigt generöst! sa han och nickade.
-   Va? vaddå? frågade jag fundersamt.
-   Ja nästan 50 kronor i dricks sa han och la ner pengarna i sin lilla magväska.
-   Nejnej jag menade inte så, jag menade att jag skulle få tillbaka pengarna sa jag lite blygt.
-   Jaha! oj ursäka mig!  sa han och tog upp pengar ur magväskan.
Just då kom Justin ut till hallen.
-  Nejnej, behåll pengarna! Ni har sån bra serviés här så behåll dom sa han och log.
-  Ja okej! Tack så mycket herr Bieber.
-  Kan nog inte kalla mig "herr" Bieber än sa han och skrattade.
Sedan gick personalen ut ifrån våran lägenhet och sedan satte Justin och jag oss ner för att äta.
__________________________________________________________________________________Kort kapitel men blir snart spännande


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0