USA trip kapitel 23

Nästa dag åkte vi direkt till stranden för att svalka oss lite innan allt folk kom. Så vi var nästan där  vid 9:00. Det var nästan inte en kotte där. 3 personer plus vi då. Vi klädde av oss till våra badkläder och sen sprang ner till det ljusblåa vattnet och svalkade oss. 
-   Vad vill du göra idag då? sa Justin och stänkte lite vatten på mig.
-   Jag vet inte, jag tycker du får bestämma idag! sa jag och stänkte tillbaka.
-   Okej, då bestämmer jag att vi ska, hmmm det var svårt. Men det får bli bio! sa han
-   Ja! Ovad skönt inne i biosalången är det väl svalt hoppas jag?
-   Haha självklart! sa han och skrattade åt mig.
Sedan gick vi upp och torkade oss, satte på oss våra vardagskläder och sedan åkte till en frukost-resturang. Vi beställde in 2 tallrikar med våfflor och glass till det. Glassen hann nästan smälte på direkten så man fick vara snabb och man ville ha kall glass till våfflorna. 
-    Ska jag ringa till Sel? frågade jag Justin.
-    Ja gör det, jag måste endå gå på toaletten sa han och reste sig från bordet och gick iväg.
Jag tog upp mobilen ur min väska och letade efter Selenas nummer. Tillslut hittade jag det och tröck på "ring". Jag hade så himla många telefonnummer i min mobil, mer än vad jag behövde. 
-   Hej det är Selena svarade hon.
-   Hej Sel det är Demi, hur är det med Nick?
-   Jodå han mår bra! Han ska skrivas ut snart så om ni kanske vill komma och hämta oss då?
-   Ja självklart gör vi det! Vilket sjukhus är ni på då?
-   På det västra sjukhuset, jag tror Justin vet vart det ligger. Fråga honom?
-    Kan inte, han är på toaletten men han vet säkert vart det ligger annars hör vi av oss igen!
-    Ja gör det! Vi hörs snart! Kram
-   Kram

Strax efter vi lagt på så kom Justin tillbaka.
-    Vet du vart Västra sjukhuset ligger, Nick ska få skrivas ut snart?
-    Ja jag tror det, jag är inte 100% säker på det men jag har en aning.
-    Åh vad bra, ska vi åka nudå eller?
-    Ja det kan vi göra! Jag ska bara gå och betala. 
Jag räckte fram 20 kronor till Justin, maten var vekligt billig här i Miami. Sedan tog jag bilnycklarna och gick ut och satte på aircondision i bilen så det blev svalt, vi hade ju ioförsig stallt bilen i skuggan så den var ju inte sådär jätte het som bildar brukar vara i 30+ grader.
__________________________________________________________________________________
Kommentera för mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0