USA trip kapitel 17

 
Jag sprang i panik fram till stupet, struntade i min högdräddhet. Och han hade ramlat ner... Jag böjde mig sakta frammåt och där låg han. Men som tur var så var det nät som skydd. Så han låg i nätet och var oskadd. Min ångest släppte direkt och jag kunde pusta ut. Vi fick ringa efter brandkåren som skulle komma med stegbilen så han kunde komma upp ur nätet.  Det tog inte lång tid tills dom var framme kanske 10 minuter ungifär. Och sedan tog det typ 20 mintuer för att få upp honom ifrån nätet. Det samlades en väldig publik som stod och tittade på när dom skulle få upp Nick. Men han såg ut att ha ont i sitt ben och det var det som tog tid tror jag. Men tillslut så var han uppe i stegbilen och folket började applådera. Brandmännen frågade om det var någon som kände Nick och vi gick fram till brandmännen. Dom sa att han behövde åka till sjukhuset, helst åka ambulans. Dom ringde och beställde en ambulans och sedan så gick brandmännen och pratade men vittnerna. Vi satte oss på en bänk och väntade på ambulansen.
-     Demi du och Justin kan väl åka och hitta på något kul? Jag vill inte att du ska behöva åka till sjukhuset när du redan har det jobbigt med det där hemma.
-    Är det säkert?
-   Ja, jag och Selena kan åka till sjukhuset  sa Nick och försökte låta glad men man såg hur ont han hade.
-   Okej, men ring så fort det är något sa jag bestämmt.
-   Ja vi lovar.
Jag kramade om dom och sedan fick vi Selenas bilnycklar. Vi tog bilen hem till Selena och jag hämtade bikinin och sedan åkte vi till Justin's hotell. Det var väldigt lyxigt. Och jag hade bara sätt receptionen.. Det var som på film vetni? När det är folk i kostym och i hissen så var det en soffa. Det fanns hela 15 våningar och Justin's rum var på våning 15, det var lyxsviten. Han låste upp dörren och gud, jag har aldrig sätt något lyxigare än det här! Vitt stengolv med en stor soffa, en tv som kom upp ur en bänk, stort kök, väldigt stor toalett och värdens största sovrum + att sängen var rund. Hur häftig är inte den här sviten? 
-   Jag ska bara hämta mina badbyxor dom är ute på balkongen, vill du följa med och se utsikten?
-   Nej tack, jag stannar nog här inne sa jag och log lite. Jag var ju väldigt höjdrädd och jag tyckte det räckte med den händelsen som hänt idag. 
-   Okej du gör som du vill men det är en jätte fin utsikt och väldigt stor balkong så du behöver inte gå ut till räcket.
-   Nä men jag stannar nog endå inne sa jag och satte mig i soffan.
Han gick ut på balkongen och hämtade sina badbyxor och några handukar och sedan tog han sina bilnycklar och hängde in Selenas i nyckelskåpet.
-    Varför ska du ha dina bilnycklar? sa jag förvånat.
-     Jo jag tänkte om du vill åka ferrari? 
-     F ferrrari? stammade jag.
-     Haha ja, du såg ju igår att jag hade en ferrari ju? sa han och skrattade åt mig.
-    Ja jag vet men
-    Inga men, nu åker vi sa han och puttade ut mig ur dörren.
Sedan tog vi hissen ner igen och gick ner till garaget där bilen stod och åkte iväg till stranden.
__________________________________________________________________________________
Kommentera för mera! :)) 
Om ni är duktiga att kommentera så kanske det kommer ett till kapitel idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0