Usa trip kapitel 6

 
Efter 5 minuter kommer Justin Bieber ingåendes i flygplanet. Inom mig var det värdens skrik. Tänk att se Justin i verkligheten liksom. Men personalen sa ju inget hysteri och att man bara skulle beteé sig som vanligt så jag gjorde det. Men sen när han hittat sin plats så insåg jag att det var brevid mig. Då brast jag ut. Omg heej sa jag och kramade om honom. Egentligen var jag inte så stort fan av honom men jag var igen hater. Och min bästa vän Cornelia var värdens största belieber, och det skulle bli så kul att reta henne! 
-Hej sötnos sa han och besvarade kramen.
-Ska du också till Miami? undrade jag
-Yes, ska du?
-Jaa sa jag med stora ögon.
-   Då så, nu är alla ombort på flygplanet och vi måste be er att spänna fast säkerhetsbältena och ha en trevlig flygtur. Tack! ropade piloten ut ur högtalarna
Personalen kom och kontrolerade så alla satt på sig säkerhetsbältena och sedan lyfte vi. Det var 3 och en halv timmas flygresa. Så det var inte så jobbigt. 
- Vad ska du göra i Miami då? frågade Justin.
-J..Jag? sa jag förvånat.
-Ja du! sa han och skrattade.
-Jag ska hälsa på min kompis Selena.
-Jaha vad trevligt. Någon Selena jag känner? frågade Justin.
-Haha jag vet inte, Selena Gomez.
-Jaha jaa henne känner jag! Hon är trevlig. Vi har känt varandra i 3 år nu. Kanske kommer förbi hennes längenhet någon dag, skulle det vara okej? 
-Självklart sa jag och log.
Sedan bläddrade jag egenom filmlistan och hittade "TED" hade aldrig sätt den förut och har hört att den fått bra recensioner så det var väl värt att titta på den nu.  Jag satte på den och sedan i mina hörlurar i öronen.
Men efter ungifär 30 minuter så stängde jag av den. Tyckte inte den var så bra. Gillar inte när folk röker på.. 
Så jag bläddrade egenom musiklistan istället och hittade en lugn låt. Så jag lutade mig tillbaka och tänkte på hur jag betätt mig mot Justin egentligen. Asså omg, du skämdes jag. 
-Eye du! sa jag och petade till honom.
-Aa? sa han och tog ur sin hörlur ur örat.
-Förlåt för att kan betädde mig så konstigt men ja, min bästa kompis pratar alltid om dig och att hon vill träffa dig och nu så fick jag träffa dig liksom. Så ville bara säga förlåt för att jag betädde mig så konstigt.
-Erch det är lungt, jag är van vettu sa han och blinkade med ena ögat och sedan satte i sin hörlur igen.
Jag gjorde detsamma som han. Sedan tänkte jag på hur gullig han var. Och snygg får jag ju inte glömma! 
-   Då får vi be er sätta fast säkerhetsbältet igen, nu ska vi landa. Hoppas ni haft en bra flygtur och vi tackar för att ni valde att flyga med oss ropade piloten ut ur högtalarna.
Jag gjorde som han sa och dom andra också. Jag kände hur planet började luta sig neråt och sedan började det pipa och blinka rött i hela planet. Jag vart livrädd och började storgåra.
-  Få ingen panik! Det är något som gått sönder men vi ska försöka landa så säkert som möjligt ropade piloten ut ur högtalarna igen. Om nu behöver syrgas så finns det framför er. 
Då började jag gråta ennu mer. Känders som vi skulle kracha. Och det var vi säkert på väg att göra.  Justin tog tag i min hand och tryckte hårt i den.
- Ta det lungt, det kommer gå bra sa han sedan och tittade djupt in i mina tårfylda ögon.
____________________________________________________________________________________________
Hur tror ni det kommer gå för dom?
Kommentera för mer
 


Kommentarer
belieberforever

Omg grymt bra! Meeeeeeeeeeeeer

2013-01-24 @ 09:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0