Usa trip kapitel 2

 
Jag gick in genom dörren men såklart satt ju redan Cornelia där och väntade.  Som vanligt. Jag gick fram till henne och petade henne på ryggen.
-Heeeeej! flög hon upp och kramade mig.
-Hej! svarade jag glatt.
-Ska gå och beställa? frågade jag.
-Det kan vi göra svarade hon.
Vi läste lite på menyerna vad som fanns och kollade på diskerna. Jag vart väldigt sugen på en chokladboll och en latte. Jag gick fram o beställde det och sedan gick jag och satte mig vid bordet och väntade på Cornerlia. Hon kom strax där efter, hon tog också en latte fast en beskvi till det. Vi satt där och pratade om massor olika saker. Vi hade alltid så himla kul. Men sen kom vi ju till det tråkiga. Att jag skulle åka imorgon. Men såklart tyckte jag ju inte att det skulle bli tråkigt att åka men att lämna  Cornelia. Hon som alltid funnits där för mig när jag mått dåligt. Vi har varit bästavänner i 4 år och vi har alltid lite kul. 
-Men vad var det du skulle göra nu igen?
-Vaddå?
-Ja i Usa? 
-Jaha, jag ska hälsa på en kompis.
-Ja juste. 
Jag kunde inte säga vilken kompis det var för det satt folk bakom oss och då skulle dom säkert bli helt hysteriska. Men Cornelia visste redan om vem jag skulle hälsa på så det var ju lugt. Och jag litade på henne till 100% att hon inte skulle säga till någon vem det var.
-Men hur länge blir du borta då? undrade hon.
-Ehm ja det har vi inte riktigt bestämmt en. 
-Har du resfeber då? skojade hon.
-Haha nej jag är faktisk inte så nervös svarade jag.
-Det var ju bra sa hon och drack upp det sista av hennes latte. 
-Är du klar? frågade jag. 
-Japp svarade hon.
Vi gick och stallde undan våra brickor på disksen och sedan gick vi iväg och tittade på skorna. Jag testade båda skorna och frågade Cornelia vilka skor hon tyckte var snyggast.
-Jag tycker båda var jätte fina! Men ........... var nog snyggast.
____________________________________________________________________________________________
Vilka tror ni hon tycker var snyggast? Och vem ska Demi hälsa på i Usa? Kanske har glömt att säga att hon heter Demi men nu fick ni ju reda på det ^^
1 kommentar för nästa kapitel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0