Usa trip kapitel 1

-Jo det har du ju rätt i. Men ska gå upp och packa lite nu. Tack för frukosten sa jag och sköt in stolen.
-Varsegod.
Jag gick in på mitt rum tog fram resväskan som jag hade stallt i ett hörn och öppnade den. Tog fram lite kläder, min favorit klänning 2 jeans, 2 shorts, 2 t-shirts, 2 linnen, 2 skjortor, 1 jeans väst,1 virkad väst o underkläder. Jag följde mammas tips och inte tog med så mycket kläder. Smink och sånt hade jag lagt ner dagen innan så det var redan klart. Nu var resväskan inprensip helt klar. Bara några få saker jag måste lägga ner imorgon. Men jag var verkligen i behov av ett par nya skor. Så jag började göra iordning mig, plattade håret sminkade mig och satte på mig min svarta byxdress. Sedan tog jag min bruna favorit väska och gick ner till hallen o satte på mig mina skor. 
-Mamma jag går ner på stan endå! skrek jag till henne.
-Jaokej, här får du lite pengar om du behöver kom hon småspringandes med 500 kronor i handen.
-Tack mamma, du är bäst! Sa jag och tog emot pengarna och gav henne en snabb kram. Sedan gick jag ut genom dörren och promenreade ner till köpcenteret. Jag gick och funderade länge på om jag skulle köpa ett par Jeffryn Campbell skor eller och jag skulle köpa ett par virkade ballerina skor. Jag gick och grunnade på det ända till jag var framme vi köpcentret. Jag gick in i en sko affär som hette "Perfect shoues" det var min favorit affär dom hade alla märken allt från Uggs,Jeffreyn Campell, Convorse o massor mer. Jag gick direkt till Jeffryn Campell skorna. Tog fram min stolek och dom vart hur snygga som helst till den här dressen och den bruna väskan. Åh jag bara älskade dom. Men jag var fortfarande lite tveksam. Jag skickade snabbt iväg ett sms till min bästa vän Cornelia. 
* Ska vi ta en fika på stan innan jag åker? :) * skrev jag.
Jag fick snabbt svar tillbaka
*Självklart, är där om 10 minuter :)*
Jag tog av mig skorna och gick och tittade på dom virkade ballerina skorna. Åh dom var också grymt snygga! 
* Ska vi köra det gamla vanliga cafet? Superchafe? :) * fick jag av Cornelia
* Självklart * svarade jag.
Det var vårat absolut favorit café. Där brukar vi alltid fika. 
Jag bestämmde mig för att gå dig, för jag brukade alltid komma sist men den här gången skulle jag minsann komma först. 
____________________________________________________________________________________________
Tror ni hon kommer komma dit först? 
1 kommentar för nästa. Kanske inte så spännande men ni får veta mer om USA resan i nästa kapitel. Och vad hon ska göra där...


Kommentarer
Fanny

Meeeeeeer :D

2013-01-09 @ 22:19:49
URL: http://juustinbiiebernovell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0