USA trip kapitel 9

 
Jag vaknade upp på stranden och där satt Selena och en sjukvårdare brevid mig. 
-Hej hur är det med dig? Undrade sjukvårdaren
-Sådär lite ont i huvud sa jag och reste mig upp.
-Hur ont har du om du kan beskriva det med siffror, 0-10?
-4 kanske sa jag och höjde ögonbrynen lite.
-Okej, jag ska känna lite på ditt huvud säg till om det gör ont.
Sedan började han trycka lite överallt på huvudet men det kändes inte alls. Så därför beslöts sig sjukvåraden att jag inte behövde åka in till sjukhuset, men om det blev värre så skulle jag göra det. Jag fick dock in bära eller anstränga mig så mycket på 2 dagar. Sedan tackade Selena för hjälpen och sedan gick sjukvårdarn där ifrån.
Vi bestämmde oss för att åka hem till huset igen efter den här dramatiska händelsen. Jag vart ganska snurrig när jag stallde mig upp men det kan man ju bli om man ställer sig upp för snabbt. Sen packade vi ihop alla saker och gick tillbaka till bilen. 
-Vad var det som hände egentligen? frågade jag.
-Vi köra vollyboll men några killar sen så sprang du fram när dom skulle göra sista poänget och då fick du bollen i huvudet istället. 
-Jaha, då måste det ha blivit en jädra smäll då sa jag och skrattade lite.
Sedan pratade vi om allt o lite till på vägen hem till huset. Men tillslut så var vi framme. Tog ut alla saker ur bilen och rystade av dom så det inte skulle komma in så mycket sand i huset. Jag gick in och tappade upp en bad och Selena gick in på sitt badrum och duschade av sig antar jag. 
Det var så avkopplande att ta ett bad, tror inte jag gjort det på 2 år nästan eftersom vi inte har något badkar hemma. Jag låg kvar i badkaret i nästan 30 minuter sedan gick jag upp och duschade av mig och shamponerade och balsamerade håret. Sen så sträckte jag mig efter handuken och gick ut och klädde på mig. Det var ju ganska sen nu så jag satte på mig mina favorit mjukisbyxor och min hollister hood. Sen fönade jag håret lite och satte upp det i en hög hästsvans. Sen gick jag ut till Selena och hon var i köket. Hon hade precis lagat klart maten men hon hade dukat till 4 personer... Vem skulle komma mer?
____________________________________________________________________________________________
Vem tror ni det är som kommer på besök?
Kommentera för mera
 


Kommentarer
R

Jätte bra mera:)

2013-01-26 @ 19:12:34
Fanny

Meeeer :)

2013-01-26 @ 21:49:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0