USA trip kapitel 12

-   Asså jag kan inte direkt bara godta ursäkten sådär på en gång, jag litade på att du inte skulle säga till någon annan men tydligen så kan jag inte göra det i fortsättningen.
-  Men alla skulle ju endå ha fått reda på det i tidningarna? sa hon med lite dryg röst.
-   Ja men det är inte det som är saken, saken är att jag litade på min bästavän men det kunde jag tydligen inte göra! Hejdå sa jag och sedan la på.  Åh! Jag blev så arg. Selena kom in till vardagsrummet och satte sig brevid mig och frågade vad som hänt och jag berättade allt och sen var vi tvungna att åka för vi hade bestämmt en tid med Justin och Nick. Vi tog bilen ner till bion och väntade på Justin och Nick utanför. Tillslut kom dom efter att vi kanske väntat i 10 minuter men det gjorde inte så mycket för då hade vi gått runt och tittat på lite filmförslag. Och vi fasnade verkligen för en som hette "Last Chance". Visst det kanske lät lite som en tjej film men eftersom dom inte kommit så gick vi och köpte 4 biljetter av den filmen. Thih. Vi gädde dom biljetterna och dom undrade vad för jävla film vi hade beställt. Vi gick och visade dom handlingen om den och dom tyckte den verklade ganska bra iallafall. Det handlade om en pojke som var en soldat som tappade bort sig i öknen och sedan vandrar enda hem till Sverige. Och när han vandrar på vägen hem så möter han på en elefant som hjälper honom hem till Sverige. 
Haha låter kanske lite konstigt att en elefant hjälper honom men då menade dom säkert med bärhjälp och att han kan sitta på hans rygg när han blir trött att gå. Bion började om 10 minuter så vi gick och beställde lite snacks till bion.
-Vad vill ni ha då? frågade Justin.
-Jag tar en påse bilar och en påse gott&blandat sa Nick.
-Och jag tar nog varma chips sa Selena.
-Jag vill nog ha en popcorn men jag kommer aldrig kunna äta upp hela själv sa jag.
-Men vi kan dela? sa Justin.
-Är det säkert att du vill ha popcorn då? 
-Japp, hade tänk att ta det endå. 
Sen beställde vi det alla skulle ha och gick in och satte oss i biosalongen.
1, 30 minuter senare 
Bion var ganska bra faktiskt, inte värdens bästa men den dög. Sedan bestämmde vi oss för att gå och äta pizza. Endå fast jag inte var så hungrig så var vi ju tvungen att äta lunch. Jag tog en barnkebabpizza och en cola till det. Jag tog upp min mobil ur väskan för att se om jag hade fått några missade samtal. Hade den inte i fickan så jag slapp när det durrade hela tiden. Jag hade 10 missade samtal från Cornelia, 1 missat samtal från mamma och 1 missat samtal från mormor. Jag la ner den i väskan igen och sedan kom dom andra med sin mat. Dom satte sig ner och började äta så jag gjorde det samma.
-Hallå tyst! sa Nick.
-Vaddå? sa jag efter ett tag vi hade varit tysta.
-  Det är något som durrar sa han.
Jag sträckte mig efter väskan och tog upp min mobil det stog Cornelia på skärmen och jag orkade faktiskt inte prata med henne, var så besviken! Så jag la på och sedan la ner den i väskan igen.
-   Vem var det? frågade Justin.
-   Nä ingen, en gammal vän men vi är inte vänner längre sa jag sedan och tog en tugga av pizzan.
Det gjorde verkligen ont att säga att vi inte var vänner längre eftersom vi hade varit bästavänner i 2 år men hon hade svikit mig så grymt mycket så just nu brydde jag mig inte.
____________________________________________________________________________________________
Tror ni Demi och Cornelia någonsin kommer bli vänner igen?
Kommentera för mera
 
 


Kommentarer
R

Kke jätte bra mera:)

2013-01-29 @ 17:38:50
Fanny

meeeeer :)

2013-01-31 @ 18:06:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mydreamjb.blogg.se

Här skriver jag en novell om Justin Bieber och hoppas du gillar den o följer den! :D

RSS 2.0